Geplaatst 3 juli 200717 jr. [/Quote] Hier is weer eens een Novelle van mijn kant. Ik begin deze keer met Excelsior maar ik heb deze competitie’s gekozen : De reden dat ik deze club heb gekozen is omdat een vriend van me in de b1 daar speelt en natuurlijk omdat Slory en Bruin Er vandaan komen. Doelstellingen : - Degradatie vermijden. - Kwartfinale beker halen. - Een Beter team krijgen. - Financeel sterk worden. Tranfers in : Geert den Ouden : Gehaald als 1ste spits hij heeft goeie stats voor een spits. Ray Fränkel : Een goeie VC hij niet in de basis beginnen maar zal wel veel minuten pakken. Richal Leitoe : Een oud-Utrecht speler goeie speler voor deze club. Ruud Knol : Mijn 1ste keus voor de VC plek hopen dat hij ook zo presteert. Tranfers uit : Nog geen tranfers uit verloopig. Tacktiek : Ik speel met een 4-4-2 opstelling. En als we de bal hebben gaat Leitoe naar voren en al heeft de tegenpartij de bal gaat Hertog als VM spelen. Ik speel Ook met een Target man dat is Den Ouden en ik hoop nog een goeie snelle spits te vinden die alles afmaakt. Volgende update : - Oefenwedstrijden. - Begin competitie - Nieuwe spits ?
Geplaatst 3 juli 200717 jr. Auteur [/Quote] Hier is weer eens een Novelle van mijn kant. Ik begin deze keer met Excelsior maar ik heb deze competitie’s gekozen : De reden dat ik deze club heb gekozen is omdat een vriend van me in de b1 daar speelt en natuurlijk omdat Slory en Bruin Er vandaan komen. Doelstellingen : - Degradatie vermijden. - Kwartfinale beker halen. - Een Beter team krijgen. - Financeel sterk worden. Tranfers in : Geert den Ouden : Gehaald als 1ste spits hij heeft goeie stats voor een spits. Ray Fränkel : Een goeie VC hij niet in de basis beginnen maar zal wel veel minuten pakken. Richal Leitoe : Een oud-Utrecht speler goeie speler voor deze club. Ruud Knol : Mijn 1ste keus voor de VC plek hopen dat hij ook zo presteert. Tranfers uit : Nog geen tranfers uit verloopig. Tacktiek : Ik speel met een 4-4-2 opstelling. En als we de bal hebben gaat Leitoe naar voren en al heeft de tegenpartij de bal gaat Hertog als VM spelen. Ik speel Ook met een Target man dat is Den Ouden en ik hoop nog een goeie snelle spits te vinden die alles afmaakt. Volgende update : - Oefenwedstrijden. - Begin competitie - Nieuwe spits ?
Geplaatst 3 juli 200717 jr. Auteur UPDATE Als eerste de beloofde tranfer van een Spits : Ik heb hem gekocht voor 70K en hij heeft tot nu toe gedaan wat hij moest doen. Ik heb ook nog een speler gehuurd: Ik heb Kolder gehuurd omdat Den Ouden meteen Gebleseerd was. Oefenwedstrijden. Geen geweldig Voorbereiding want ik nog geen goede spits. De Competitie : Je ziet dat ik in het begin moeite had met scoren maar bij de laaste wedstrijd merk je ook dat het weg was. Bijzondere wedstrijden : Deze wedstrijd was bijzonder en Spannend maar we wonnen mijn eerste overwinning die telde bij Excelsior. Eerste wedstrijd dat ik makkelijke scoorde. Stand. Als ik op deze plek sta aan het eind van het seizoen zou het geweldig zijn. Statestieken.
Geplaatst 3 juli 200717 jr. Auteur mogen wij de achternaam van die gozer?? Ga toch niet zomaar iemand achternaam op internet zetten ik weet niet of hij dat wel wil
Geplaatst 4 juli 200717 jr. Er was al vlot een bod binnen op Johan Voskamp of was je al wat verder bij het starten van deze novelle? Je doet het helemaal niet slecht maar dat mag ook wel met deze versterkingen joh. Als je daarmee zou degraderen zou het eigenlijk een schande zijn.