Geplaatst 2 juli 200717 jr. Altijd in een wedstrijd gebeurt het dat een verdediger en een spits van positie ruilen. ik heb dus vaak last van carvalho in de spits, klinkt belachelijk maar tis rete irritant, iemand weet hoe dit komt? thanxx(y)
Geplaatst 2 juli 200717 jr. Auteur Altijd in een wedstrijd gebeurt het dat een verdediger en een spits van positie ruilen. ik heb dus vaak last van carvalho in de spits, klinkt belachelijk maar tis rete irritant, iemand weet hoe dit komt? thanxx(y)
Geplaatst 2 juli 200717 jr. moet je even bij de spelersinstructies kijken van Carvalho en daar staat misschien van positie wisselen met ...
Geplaatst 2 juli 200717 jr. Auteur ja daar staat ook telkens wisselen met drogba, maar hoe vaak ik het ook weer verander, ook voor een wedstrrijd, dan wisselt carvalho nog steeds met Drogba
Geplaatst 2 juli 200717 jr. Auteur dit zijn de instructies van carvalho: maar gedurende een wedstrijd veranderd dat in wisselen in dit geval met sinclair: weet iemand hoe ik dit kan verhelpen??